Podrška

Kako možemo da Vam pomognemo?

Naš call centar, tim specijalista i moćna oprema nam dozvoljavaju da se uvek posvetimo svim tehničkim i uslužnim zahtevima svojih klijenata, u najkraćem roku na najprofesionalniji način. Po završetku aktivacije BizMail email rešenja, account manager će Vas kontaktirati kako bi vam:

  • Pružio pomoć ukoliko Vam je potrebna sa Vašim novim BizMail Hosted Exchange Control panelom i korisničkim portalom.
  • Objasnio proces migracije ili Vas povezao sa našim specijalnim timom za poslove migracije i napredne AD integracije.
  • Pomogao pri pravljenju mailbox-a u control panel-u i podešavanju mobilnih uređaja za iste.
  • Asistirao na bilo koji drugi način.

Sa BizMail uslugom nikada nećete morati da brinete o tome da li ste sami prepušteni problemu, Vaš tiket i dosije problema ostaju otvoreni sve dok problem nije 100% razrešen po najboljim mogućim SLA uslovima za podršku i pružanje usluge email rešenja sa procentom godišnje dostupnosti sistema od 99,99%. Podrška klijentima je dostupna preko telefona: +381 11 440 9 410, email-a: info@bizmail.rs ili putem ticketing sistema unutar kontrolnog panela.